ساری: نمی دانم مقابل رئال مادرید با 3 مهاجم بازی خواهیم کرد یا 4 مهاجم؛ رویکرد بزدلانه را نمی پذیرم!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ساری: نمی دانم مقابل رئال مادرید با 3 مهاجم بازی خواهیم کرد یا 4 مهاجم؛ رویکرد بزدلانه را نمی پذیرم!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ساری: نمی دانم مقابل رئال مادرید با 3 مهاجم بازی خواهیم کرد یا 4 مهاجم؛ رویکرد بزدلانه را نمی پذیرم!

سرمربی ناپولی، می گوید تیمش با رویکرد هجومی مقابل رئال مادرید قرار می گیرد.

طرفداری- دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا از این هفته بار دیگر از سر گرفته خواهد شد و در یکی از دیدارهای حساس رئال مادرید به مصاف ناپولی خواهد رفت، سرمربی ایتالیایی ناپولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

تنها تردیدی که دارم این است که با 3 مهاجم به مصاف رئال مادرید برویم یا 4 مهاجم. اینگونه نخواهد بود که با تغییر دو یا سه بازیکن به تیمی تبدیل شویم که عقب نشینی کنیم و در محوطه جریمه خودی، فشار رئال را تحمل کنیم. برای این کار باید 11 بازیکنم را تغییر دهم و البته که من قادر نیستم چنین سبک بازی از تیمم بگیرم. به همین خاطر هجومی ترین تیم ممکن را به زمین می فرستم، ذهنیت این جا مهم است، اگرچه با این کار ریسک را نیز می پذیریم، امّا رویکرد بزدلانه هم چندان سازنده نخواهد بود. ما باید با دیوانگی فوق العاده به فوتبال خودمان فکر کنیم. باید بدانیم که در مقابل بهترین تیم های دنیا در چه سطحی قرار داریم. تیم باید به این فکر کند که آمدن به مادرید و بازی مقابل رئال مادرید مسئله فوق العاده ایست، مهم است که این جا بازی خودمان را ارائه دهیم. من قدردان این هستم که فوتبال را از سطوح پایین آغاز کردم و تجربه فوق العاده ای کسب کردم، من در لیگ های سطح پایین هر چیزی را دیده ام. فکر می کنم این تجربه ایست که همه مربیان باید داشته باشند.  

مائوریزیو ساری درباره اینکه، ناپولی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه عملکرد بهتری داشته گفت:

ما بازی های سخت خارج از خانه ای را پشت سرگذاشته ایم. امّا تیمم می تواند در خانه هم عملکرد خوبی داشته باشد. ما مقابل بشیکتاش هم در خانه کاملاً از حریف برتر بودیم، امّا آن اشتباهات احمقانه را مرتکب شدیم و بازی را واگذار کردیم. مقابل دیناموکیف نگرش نادرستی داشتیم. بعضی ها می گویند بازی در برنابئو بسیار مشکل است، امّا این تیم است که خوب بازی می کند و استادیوم تأثیر چندانی ندارد.  ما تا آن جایی که ممکن بوده خود را آماده کرده ایم، امّا پادزهری برای بازیکنانی چون زیدان، مارادونا و کریستیانو رونالدو وجود ندارد، وگرنه این بازیکنان وجود نداشتند. 

ساری در ادامه افزود:

چیزی که من نمی توانم قبول کنم، این است که با رویکردی بزدلانه مغلوب شویم. اگر قرار است حذف شویم بهتر است بگویند رئال بهتر بازی کرده است، نه به خاطر اینکه ما ترسیده ایم که حمله کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.